wtorek, 27 października 2015

Nasze witaminy - "MULTI VIT CANIS".

Dziś przychodzimy do nas z postem o naszych witaminach jakie teraz stosujemy. Kupiliśmy je na początku Września, czyli stosujemy je niecałe 2 miesiące. Na początku byłam zadowolona z ty witamin, ale w późniejszym czasie trochę się zawiodłam.. W opakowaniu mamy 90g, czyli 150 tabletek. Stosowanie jest następujące:
(pies o wadze)        - 5kg - 1 tabletka dziennie - 10 kg - 2 tabletki dziennie (Ami)
- 15 kg - 3 tabletki dziennie - 20 kg - 4 tabletki dziennie (Max)
- 25 kg - 5 tabletek dziennie - 30 kg - 6 tabletek dziennie 

Stosowaliśmy do rzucając do karmy, wkładają tabletki w kiełbaskę lub kabanosa. Psy chętnie zjadały tabletki, mi zapachem przypominają kwas chlebowy. Skład jest w miarę, ale nie podoba mi się tak, abyśmy z psami stosowali cały czas..
Skład : fosforan dwu wapniowy, drożdże piwne, serwatka, węglan wapniowo-magnezowy, sacharoza, glikol propylenowy.
Cena : 15 zł/ opakowanie
Tabletka : 1 cm
Tableteczki są małe, ułatwia to przemycanie tabletek dla piesków wybrednych.. ;D
U Amiego poprawiła się sierść, a na Max'a nie podziałało w ogóle. Oczywiście to tylko moje obserwacje. Teraz zamierzamy kupić witaminki z firmy "Dolfos". Od tej firmy, nasz Amazome uzyskał gazetkę, i mieliśmy małą prezentacje od pana przedstawiciela.

W gazetce jest 26 różnych rodzajów witamin. Gazetka jest bardzo przydatna, bardzo ciekawa i można bardzo dużo informacji o danych witaminach wyczytać. Witaminy są  dostosowane między innymi dla szczeniaków lub seniorów. Bardzo zadowala mnie fakt, że mamy wybór i większość witamin mamy w :
- tabletkach , - tabletkach mini, - proszku, - kropelki lub preparaty.
Wybór jest przeogromny, ja jestem zakochana <3, cena wcale nie przeraża waha się ona w granicach 15-30 zł za opakowanie. Firma jest firmą uczciwą, rzetelną. Swoją siedzibę mają również w Piotrkowie Trybunalskim. W którym sama często bywam. Są tam preparaty dla psów, ale również co mnie zaskoczyło preparaty mlekozastępcze dla szczeniąt (z butelką i smoczkami). W przypadku tego w gratisie są smoczki i butelki, do tabletek dodają długopisy, kalendarze, a do preparatów w proszku miarkę. Gazetka zawiera na dole każdej strony spis witamin jakie są w preparatach w tym ogromnie, ogromnie, jeszcze raz ogromnie się zakochałam <3 :)
Zobaczymy jak witaminki się spiszą.. Na pewno pojawi się recenzja!

Pozdrawiamy Klaudia&Ami!

1 komentarz:

Zachęcamy do komentowania, motywacji do dalszej pracy!
W komentarzu możesz dodać link do swojego bloga, którego z chęcią obejrzymy!