niedziela, 29 maja 2016

Maj miesiącem przygotowań i rozpakowywanie nowej paczki!

Czerwiec to chyba najlepszy miesiąc jaki można sobie wymarzyć... Oceny już dawno wystawione, więcej czasu dla psa, więcej czasu na cokolwiek... Plany nasze poznacie w Lipcu. Teraz niestety mam wyjazd, no wycieczkę 3-dniową. Pies zostaje z rodzicami miejmy nadzieje, że babcia i dziadek nie będą dokarmiać biednego wychudzonego spaniela! :D Wspomnę tylko, że będzie dużo recenzji, postów, zdjęć i filmów. Od Lipca zaczynamy biegać... To znaczy jeszcze nie wiem czy codziennie.. Bo ze mną to różnie bywa. :P Na pewno dużo wypadów na rower, zaczynamy też pływać! :D Wakacje zapowiadają się super.. <3 Mamy też zamiar wybrać się niedługo na jakiś Dogtrekking bo ostatnio dobrze nam idzie.. :) Może ktoś wie kiedy się odbywają Warszawa/Kielce/Łódź?
No dobra wróćmy do paczki, zamówiłam 5 rzeczy jedną dokupiłam w pobliskim sklepie zoologicznym. Zamówiłam to w piątek w zooplusie, jestem bardzo zadowolona z obsługi i z kuriera GLS, a trochę się go obawiałam. Co zamówiliśmy? Smycz taśmową 2 metry regulowaną (niebieską), obroże taśmową (niebieską w kostki), miski na stojaku 2x2,8 l wysokość do 50 cm, 4x200 g smaczki Bosh Fruitees - jabłko (półwilgotne), nożyczki Trixie do pazurów 8 cm i kaganiec metalowy (koszyczek) dla spaniela - rozmiar M.
Wszystko prezentuje się świetnie, a jeszcze lepiej sprawuje. Recenzje smaczków napiszemy w następnym poście! :) Kaganiec nie jest nam potrzebny na codzień lecz na spacery gdzieś z innymi psiarzami. Smycz sprawuje się świetnie regulowana wygodna idealna na nasze długie spacery, obroża już dawno była nam potrzebna. Nożyczki również sprawują się bardzo dobrze, trzeba o siebie dbać a nie się zapuszczać. :D
Miski osobiście dla mnie są najlepsze. Są genialne poprostu, Ami je bardzo polubił. Jak dla mnie poręczne i dużo się w nie mieści to jednak 2,8 l :D Bardzo polecamy! Wysokość naszych jest do 50 cm. Ami ma je gdzieś na wysokości 28 cm. Dobrze się je myje. Są bardzo stabilne, a na dole kładę sciereczkę którą wycieramy pyszczek jak pies się napije.
Pozdrawiamy, Klaudia&Ami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania, motywacji do dalszej pracy!
W komentarzu możesz dodać link do swojego bloga, którego z chęcią obejrzymy!