sobota, 11 czerwca 2016

Kennel, klatka - jak to jest?

Dostaję wiele pytań na temat naszej klatki.. Jaki rozmiar? Jak przezwyczaiłaś, bo mój nie chce?! Jak to jest mieć klatkę? Po co ona wam wogóle? Postaram się o niej trochę opowiedzieć.  :) Więc nasza klateczka ma wymiary dł.xszer.xwys.: 78x55x61. Dla Amiego moim zdaniem idealna. :)

Ami na początku piszczał gdy zostawał sam, ale wiedziałam, że po pewnym czasie (jeden dzień) bedzie zostawał w niej sam bez żadnego oporu. Ja wraz z klatką zamówiłam też kostki, okazały się bardzo pomocne. Według mnie zamówiliśmy w okazyjnej cenie, bo za klatką rozglądałam się już od pewnego czasu. Klatka jest oczywiście z zooplusa, strasznie chwalę ten sklep, lecz polecam tylko płatność za pobraniem. Cena klatki nie jest mała, bo to około 120 zł + koszty wysyłki.

Po co nam klatka? Klatka jest do użytku domowego, do samochodu i na zawody. Teraz wasze pytanie najczęściej zadawane, jak przezwyczaić psa. Nam pomógł ten filmik zachęcamy do obejrzenia CRATE GAMES pozatym niezapszeczalnymi plusami klatkowania psa są min. wyciszanie psa, nauka czystości, nauka zostawania bez właściciela czy też np. izolcja od nieporządanych bodźców. 
Moim zdaniem najlepszym sposobem jest dawanie przeróżnych gryzaków do klatki są przeżóżne kości, uszy zwierzęce i wiele wiele innych. Klatka jest poręczna dobrze się składa i wbrew pozorą jest lekka. Lecz nie polecam jej w dłuższe podróże. Podróż pociągiem z psem w klatce pies jedzie za darmo, tylko wtedy gdy jest klatka. Kennel to żadne zło. Dużo rodziców ma z tym problem. Proszę im przekazać, że to kwestia kupienia tego i będą w niebo wzięci! Można też położyć na klatce koc, narzutę lub kupić pokrowiec, to pomaga się psu wyciszyć.. Polecamy zakup kennela i mamy nadzieję że wam się uda, tak jak nam! :)
Pozdrawiamy, Klaudia&Ami.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania, motywacji do dalszej pracy!
W komentarzu możesz dodać link do swojego bloga, którego z chęcią obejrzymy!